„Már nem fáj, nem érzékeny, nem félek beleharapni az ételbe, és tényleg tökéletesen néz ki. Nagyon-nagyon örülök neki” – mondja Kathleen Tooher, aki légiutas-kísérőként dolgozik, és miután hosszú évek óta szerette volna rendbe hozatni a fogait, egy baráti ajánlás nyomán a VitalEurope fogászati rendelőjének szavazott bizalmat, ahol teljes szájrehabilitáción esett át. Egy új mosoly újabb sikertörténete következik.
Kathleen a londoni rendelőnkben járt először, még a covidjárvány előtt. Mire hozzánk fordult, már régóta csak romlott a fogainak az állapota, főleg ínyproblémák miatt. Szerencsére eszébe jutott, hogy az egyik barátja – aki nagyon körültekintően szokott döntést hozni ilyen kérdésekben – nagyjából 10 évvel ezelőtt olyan fogászati kezelésen esett át, amivel igen elégedett volt – véleménye egybeesett Kathleen több munkatársának is a személyes tapasztalatokon nyugvó ajánlásával.
„Eleinte megdöbbentem, hány fogamat kell eltávolítani, és milyen sok munka lesz. Három hidat, egy koronát és négy implantátumot kaptam. Gyökérkezelésen is átestem. Őszinte leszek, valóban kellemetlen volt, de nem fájdalmas. El kell ismerni, hogy a szakemberek itt nagyon jól végzik a munkájukat. Tudják, mi fájhat, és előre elmagyarázzák, hogy mi fog történni, amit nagyra értékeltem. Nem túl magas a fájdalomküszöböm, szóval úgy gondolom, hogy tényleg jól csinálták” – emlékszik vissza Kathleen.
Egy új mosoly, amire megérte várni
„Az embernek nem kell együtt élnie azzal, amivel nem feltétlenül muszáj” – hangsúlyozza, hogy miért döntött a teljes szájrekonstrukciót tartalmazó kezelési terv mellett. Az ingyenes első konzultáció után Kathleen nem sokat gondolkodott, a világjárvány azonban közbeszólt: a kezelés hátralévő részével inkább kivárta, hogy megoldódjon az utazást megnehezítő, sőt olykor ellehetetlenítő helyzet. „Magyarország nincs olyan messze Angliától, két óra repülővel. Ami pedig az árakat illeti, körülbelül harmadannyit kellett itt fizetnem. Egy új mosoly ennyit bizony megér.”
Jobb, mint amit várt
Páciensünk esetére így emlékszik vissza kezelőorvosa, dr. Pesei Attila:
„Kathleen fogászati átalakulásának története egészen messzire nyúlik vissza. 2019-ben találkoztunk vele az első londoni konzultáción. Akkor elmondta, hogy pár évvel korábban Dél-Afrikában elkezdte megcsináltatni a fogait, de sem időben, sem anyagilag nem tudta megoldani, így hát évekig nem történt szinte semmi. Végül rászánta magát, és eljött hozzánk. Teljes szájrehabilitációra volt szükség, mert a korábban megkezdett és be nem fejezett kezeléseknek, félbehagyott munkáknak nem tett jót az idő múlása. Igaz, a covidjárvány miatt kicsit elhúzódott nálunk is a kezeléssorozat, de végül azt hiszem, sikerült megvalósítani azt, amire vágyott. Vagy talán kicsit még túl is szárnyaltuk azt.”
Ha Ön is szeretne olyan látványos fogászati átalakuláson átesni, mint Kathleen, kérjen hozzánk időpontot most!